נתניהו שלח נציג לפגישה עם מנהיגי בני תורה: "צאו להצביע"

    דוד קורצווייל 1 Comment on נתניהו שלח נציג לפגישה עם מנהיגי בני תורה: "צאו להצביע"
    11:17
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on סיוון רהב מאיר: "מסרו את פיסת לחמם האחרונה עבור הסידור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלחץ של נתניהו מאיבוד השלטון מטפס מדרגה והיום אנו חושפים כי שליח מיוחד של ראש הממשלה, (שמו שמור במערכת) נפגש בסוף השבוע האחרון עם שורה של ראשי ישיבות בכירים של 'בני תורה' במטרה לא להחרים את הבחירות ולגרום לאיבוד קולות הימין.

    מהמידע שהגיע לאתר קול חי עולה כי הנציג הסביר לראשי הישיבות על הלחץ שבו היה שרוי נתניהו בין הפטיש לסדן, בין בנט ללפיד, ובשל כך עבר חוק הגיוס. על פי המידע שבידנו השליח התחייב ברורות שראש הממשלה ימצא את הדרך להפוך את חוק הגיוס למקובל על כל המגזר החרדי ובכללו, הזרם המילטנטי של בני תורה.

    נציג רה"מ הסביר כי איבוד הקולות של בני תורה מקרבת את קץ שלטון הימין. לדבריו, אם השמאל יעלה לשלטון יהיה הרבה יותר גרוע ומסוכן לעולם התורה וליהדות החרדית.

    במקביל, ש"ס ויחד עמלים קשות בחצר הגר"ש אוירבאך על מנת לקבל תמיכה רשמית או מתחת לקרקע. אישי ציבור מפעילים לחצים על מנת לקבל את קולות בני תורה שנאמדים בכמה עשרות אלפים של קולות.

    בבני תורה מציינים כי לגר"ש יש השפעה על תלמידיו ומעריציו, אולם גם להכרזתו תהיה השפעה רוחבית על אנשים מתנדנדים או שמרשים לעצמם לצאת ולא להצביע למפלגה חרדית.

    איך זה יסתיים? הערב ב-9 נהיה חכמים יותר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נתניהו טיפש כל הפלג הוא 1000 קול הכל ביחד הם לא שווים כלום וזה שכל אחד שני שם נהיה דובר מפני עצמו לא אומר שהם הרבה הם 1000 קול ברוטו 500 נטו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!